Bij Station7 kan je op 7 manieren betalen:

Betaalwijze
Betaalkosten
iDEAL Gratis
PayPal Gratis
Creditcard (achterafbetaling)   Gratis
Pinnen/ contant in de winkel Gratis
Vooruitbetaling per bank Gratis
Betalen bij levering Gratis


iDEAL

Heb je toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO Bank, ASN Bank, ING Bank, Bunq, Knab, Van Lanschot Bankiers, Rabobank, RegioBank, SNS bank of Triodos Bank? Dan kun je zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL. Betalen met iDEAL is bij Station7.nl gratis.

PayPal

Betalen met Paypal is bij Station 7 geheel gratis. Met PayPal kun je snel, gemakkelijk en veilig online geld overmaken. Open hier gratis een PayPal rekening. Ons PayPal adres is financial@mail7.nl.

Creditcard

Je kunt bij ons ook met je Visa of Mastercard creditcard terecht. Een creditcard biedt extra service zoals achteraf betalen en verzekering. Met creditcard betalen is gratis.

Pinnen/ contant in de showroom

In onze showroom kun je met PIN en contant betalen. Zonder kosten natuurlijk.

Vooruitbetaling per bank

Je kunt het totaalbedrag overmaken op NL79 INGB 0007 3669 12 t.n.v. Station7 onder vermelding van je ordernummer. Onze BIC code is INGBNL2A.

Betalen bij levering

Heb je stoelen besteld die geleverd worden met de bezorgdienst UPS? Dan kun je alleen met contant geld betalen. Wordt je bestelling door ons transportbedrijf geleverd, dan kun je met PIN of contant betalen.


iDeal betaling mislukt?

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan of het geld is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na 1 werkdag geen orderbevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met sales@mail7.nl of telefonisch +31(0)85-4890940.


Terugbetaling

Op welke manier word je terugbetaald?

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je deze aan ons door te geven. Ben je in één van onze winkels geweest en heb je daar betaald? Dan vragen wij je rekeningnummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd binnen 7 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met customercare@mail7.nl.


Cadeaubon inwisselen

Heb je een cadeaubon van Station7? Op de achterkant kun je het nummer van de bon vinden. Vul het nummer in het veld “Pas kortingscode toe” tijdens de betaling online, dan wordt de korting doorgevoerd.