Status van je bestelling

Nadat je een order bij ons hebt geplaatst, ontvang je per email een orderbevestiging. Daarin kun je de levertijd vinden. Op het moment dat wij je bestelling ontvangen en gecontroleerd hebben, krijg je een email met meer informatie over de levering. Als er iets wijzigt in de levertijd, dan hoor je dat van ons.


Bezorgopties

Wij leveren onze meubels bij jou thuis op twee manieren, afhankelijk van de producten die je hebt besteld.


Heb je stoelen besteld of ga je stoelen bestellen?

Onze collectie bestaat uit een grote variatie in eetkamerstoelen. Bij iedere stoel staan de verzendmogelijkheden vermeld. Bestaat je bestelling uit (een aantal types) stoelen, dan zijn er twee mogelijkheden:

Levering door: UPS - ongemonteerd
Betalen bij levering: Contant
Datum levering: Wordt bepaald door UPS. UPS biedt het pakket drie keer aan. Voor idere levering ontvang je een email met een track-and tracing code. Na drie keer niet thuis gaat het pakket retour naar Station7.
Kosten: Gratis

Transportbedrijf Huisman - gemonteerd
Betalen bij levering: Contant/ PIN
Datum levering: Je bepaalt zelf op welke dag jouw meubels worden geleverd, gemonteerd en netjes op de plaats gezet.
Kosten: € 49,-


Heb je naast stoelen nog iets anders besteld?

Bestaat je bestelling uit een tafel, een bank of een combinatie van stoelen met een eetbank bijvoorbeeld? Dan wordt je bestelling kosteloos aan je geleverd in Nederland (met uitzondering van levering naar de Waddeneilanden en leveringen in een gebouw hoger dan de eerste etage zonder lift). Uiteraard zorgen onze chauffeurs ervoor dat je bestelling netjes naar binnen wordt gebracht, alles gemonteerd wordt neergezet en dat het verpakkingsmateriaal mee retour wordt genomen.


Levering ongemonteerd door UPS: zo werkt dat

Wij sturen je een email zodra wij de stoelen in ons distributiecentrum hebben ontvangen en gecontroleerd. Daarna zorgt UPS voor de bezorging. Je krijgt een email met een datum van levering. Mocht je niet thuis zijn, ontvang je een UPS InfoNoticeSM. Bovenaan de InfoNotice zie je de datum waarop de InfoNotice is achtergelaten en of het hier ging om een eerste, tweede of laatste poging. Als je niet thuis was bij een levering, heb je de volgende mogelijkheden: • Haal je zending af in een UPS klantencenter. • Plan een nieuwe aflevering op een dag waarop je wel beschikbaar bent voor ontvangst. • Laat je zending op een ander adres bezorgen, bijvoorbeeld op je werk. Als UPS er na drie pogingen niet in slaagt de zending af te leveren, wordt deze gedurende vijf dagen vastgehouden in een UPS-vestiging in de buurt, voordat ze retour gestuurd worden aan Station7. Als de pakketten nogmaals aangeboden moeten worden via UPS, berekenen wij deze extra kosten door. Check de website van UPS voor MyChoice, een dienst van UPS voor meer flexibiliteit in bezorging.


Levering gemonteerd door Huisman Transport: zo werkt dat

Dit betekent dat je meubels worden uitgepakt, gemonteerd, geplaatst worden waar jij dat wil én het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Deze service bieden wij bij woningen op de begane grond en etagewoningen met een lift (let wel op dat de producten in de lift passen). Bij etagewoningen die niet bereikbaar zijn met een lift, wordt maximaal tot op de eerste etage geleverd. Hou er bij het berekenen van het trapgat rekening mee dat de afmetingen op de website zijn aangegeven zonder verpakking, maar dat de producten met verpakking worden geleverd. Andere omstandigheden zijn uitgesloten van onze standaard bezorging, maar mocht je hier vragen over hebben, neem gerust contact op, dan kijken we samen wat we kunnen doen.


Pakket niet ontvangen en overige vragen

Heb je een pakket van UPS niet ontvangen? Of heb je specifieke wensen voor de levering? Neem dan contact met ons op via email customercare@mail7.nl of telefonisch +31(0)85-4890942.


Montage stoelen

Heb je stoelen ontvangen die je zelf in elkaar gaat zetten? Geen probleem, dat is heel eenvoudig.

Klik hier om de montagehandleiding te bekijken.