Retourneren

Station7 zal er alles aan doen om haar klanten tevreden te stellen. Indien je toch de bestelling wilt annuleren is er de mogelijkheid om een beroep te doen op het retourrecht binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Dit retourrecht is alleen van toepassing op voorraadproducten, niet op producten die speciaal voor u zijn gemaakt. Retourrecht is uitsluitend van toepassing voor aankopen die direct via onze webshop zijn gedaan. Wil je retourneren, dan vragen wij je ons een e-mail te sturen naar customercare@station7.com onder vermelding van het ordernummer.

Het product kan alleen ongebruikt en goed verpakt in de originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Dit kan indien gewenst ook door ons worden uitgevoerd. In dat geval worden de transportkosten verrekend met het terug te betalen bedrag.


Mijn product is defect geleverd

Wij controleren alle producten die onze fabriek verlaten, om ervoor te zorgen dat jij een product ontvangt dat aan onze kwaliteitseisen voldoet. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, neem dan contact op met onze customer service via customercare@station7.com . Vermeld in de email wat er niet goed is aan het geleverde product en voeg daarvan ook foto’s toe. Onze Customer Care medewerker neemt binnen 3 - 5 werkdagen contact met je op om de gemelde schade of het defect te bespreken.


Mijn product is incompleet geleverd

Wij controleren alle producten die onze fabriek verlaten, om ervoor te zorgen dat jij een product ontvangt dat aan onze kwaliteitseisen voldoet. Mocht er toch iets ontbreken, neem dan contact op met onze customer service via customercare@station7.com . Geef duidelijk aan wat er ontbreekt en dan zullen wij zo snel mogelijk met een oplossing komen.