Gratis Levering | Eigen Fabriek | Showroom 7 dagen per week open | 3 jaar garantie

Algemene voorwaarden voor het retourneren & ruilen van een product:

Bij Station7 doen we ons uiterste best om u een fijne winkelervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen.
 
Wij verzoeken u bij uw retourzending rekening te houden met de volgende voorwaarden:
- Het te retourneren product dient onbeschadigd te zijn. Onze medewerkers zullen dit beoordelen op het moment van retour aanname. Wij behouden ons recht om eventueel beschadigde producten te weigeren.
- Gebruik indien mogelijk de originele verpakking.
 
 
Als u de voorwaarden heeft doorgenomen kunt u de volgende stappen ondernemen om het product te retourneren: 
1. U dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
2. Stuur een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met het ordernummer en de reden van retourneren. Wij zullen binnen 48 uur reageren om kosten en retournering mogelijkheden door te nemen.
3. Download het retourformulier hier, vul dit in en voeg het bij de retourzending.
4. Print nu het retouretiket uit en plaats deze op de verpakking. In totaal 1 retouretiket per doos/colli.
5. Neem contact op met ons voor een retourzending te plannen. (Dit moet binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retour etiket)
6. Na ontvangst en goedkeuring van uw artikelen zullen wij binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag terugstorten op het door u doorgegeven rekeningnummer. (let op: de retourkosten worden hierin verrekend.)
 
Ruilen
Wanneer het product bij ons is terugbezorgd, zullen we zo snel mogelijk het andere product aan u toesturen.

Terugbetaling
Terugbetalingen verwerken wij zo snel mogelijk na ontvangst van uw retour. De betaling zal binnen 7 werkdagen door de bank verwerkt worden.
In het geval dat Station7.nl een fout heeft gemaakt met uw order, zullen wij de retourverzendkosten vergoeden. Indien dit niet het geval is zijn de retourkosten voor uw rekening.

Klacht
'Gewoon goed' is niet goed genoeg bij Station7.nl. Wij zijn er zeker van, dat een goede oplossing voor klachten altijd kan worden gevonden. Daarom worden klachten door ons altijd ontvangen met welwillendheid, waarbij de goede trouw van de klant altijd wordt verondersteld.
 
U kunt uw klacht sturen via ons contactformulier of per mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zullen (op werkdagen) binnen 48 uur reageren op uw klacht.