Bestellen



Advies en hulp bij kiezen
Onze verkoopadviseurs staan klaar om je te helpen in je keuze. In onze showroom, maar ook telefonisch, via chat of Whatsapp kunnen zij je prima adviseren om een goede keuze te maken. Wij kunnen je ook uitgebreider helpen met een interieuradvies door een van onze deskundige stylistes. Meer informatie

Online bestelling plaatsen
Wil je een bestelling van meubels online plaatsen? Dat is natuurlijk mogelijk bij Station7. Maak een keuze uit onze collectie industriële meubels. Op de pagina van het product kies je de opties, zoals kleur of afmeting en klik op de knop “Winkelwagen”. Als je klaar bent, ga je naar je winkelwagen. Kijk je bestelling goed na, vul je persoonlijke gegevens in en kies voor een van de betaalmethodes. Kies voor de knop Bestelling plaatsen en de bestelling komt bij ons binnen. Wij gaan ermee aan de slag en je ontvangt na de verwerking een orderbevestiging per email.

Annuleren of wijzigen: zo werkt dat

Webshop
Heb je een product via de webshop besteld en wil je de bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op via email info@station7.com. Dat kan tot het moment van levering van de meubels. Er wordt 30% van het totaalbedrag in rekening gebracht tot het moment van levering is gecommuniceerd. Wanneer wij de leverdatum al aan je doorgegeven hebben, brengen we 50% van het totaalbedrag aan annulerings - of wijzigingskosten in rekening.

Levertijden voorraad meubels
Al onze meubels zijn op voorraad of worden speciaal voor jou gemaakt. In Druten hebben we een grote voorraad met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen.

Indien het specifieke meubel hier niet op voorraad is dan checken wij de voorraad in onze eigen fabriek. Als het daar op voorraad is hanteren we een levertijd van 2-4 weken. Mocht het niet op voorraad zijn dan wordt het speciaal voor jou geproduceerd.