Klachten



Klachten
Het is natuurlijk erg vervelend als je een klacht hebt over onze producten. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Vul dan hier ons service formulier in.

Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging.

Wij zullen jouw klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bereikbaarheid
We zijn te bereiken via customercare@station7.com of je kunt bellen naar +31(0)48-772 51 77. Onze Customer Care is niet aanwezig tussen 13-09-2021 & 20-09-2021 jouw e-mail wordt niet beantwoord. Na deze periode wordt jouw e-mail zo snel mogelijk in behandeling genomen. Voor dringende zaken kunt je contact opnemen met de collega’s van Sales, via info@station7.com.